Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u de antwoorden op een aantal veelgestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Bel of mail ons dan gerust, we staan u graag te woord!

Hoe kan ik een afspraak maken?

Een afspraak maakt u het gemakkelijkst telefonisch.  Onze klantenservice is bereikbaar via 0228-591515. Wij plannen direct met u een afspraak in. Ook vragen beantwoorden we direct. Liever contact per e-mail? Dat kan via info@micheldoorn.nl.

Hoe kan ik mij voorbereiden op de komst van een ontstopper?

Het is voor onze monteur belangrijk dat de verstopte afvoeren goed te bereiken zijn. Afhankelijk van de verstopping kunt u het volgende voorbereiden;

  • Haal alvast het keukenkastje leeg.
  • Haal plantenbakken en tuinmeubilair alvast weg bij de regenpijp.
  • Soms ontstoppen we via de kruipruimte. Zorg ervoor dat het kruipluik vrij is.
  • Leg alvast wat oude handdoeken klaar.
  • Zorg voor een parkeerplek in de buurt van uw woning.
Als het toilet verstopt is dan hoeft u deze niet voortijdig te verwijderen, dat doen onze monteurs snel en vakkundig.

Hoelang duurt een afspraak?

Meestal is een verstopping binnen een half uur verholpen. Het is afhankelijk van hoe hardnekkig de verstopping is. Ook een rookdetectie of camerainspectie redden we vaak binnen een half uur.

Kan ik een vaste afspraak maken?

Wij plannen in tijdsvlakken. Dat komt omdat we van tevoren nooit precies weten hoelang een afspraak duurt. De eerste afspraak van de dag is om 08:00 uur. Dit is de enige afspraak die vast is. Uiteraard geven we graag een belletje als we onderweg zijn naar uw adres, dan kunt u evengoed de deur nog even uit.

Kan ik mijn afspraak annuleren / verzetten?

Is de verstopping al verholpen? Fijn! U kunt voor aankomst van onze monteur de afspraak altijd nog kosteloos annuleren. Dat kunt u doen door te bellen met onze klantenservice. Afspraak verzetten? Ook dat kan telefonisch.

Hoe kan ik betalen?

Na het afronden van de werkzaamheden vult onze monteur alle gegevens in op een tablet. De monteur neemt de digitale werkbon met u door. U kunt vervolgens bij hem betalen per pin of contant. De factuur ontvangt u direct per e-mail.

Leveren jullie garantie op de werkzaamheden?

Uiteraard! Komt een verstopping binnen 3 maanden terug? Dan komt u in aanmerking voor garantie. Tijdens het tweede bezoek voeren we een camerainspectie uit. Is het riool in orde, en zijn er geen bijzonderheden? Dan krijgt u 30 minuten garantie. Duurt het 2e bezoek langer dan 30 minuten, dan betaalt u alleen het vervolgtarief van € 37,50 per extra kwartier, na de eerste 30 minuten garantie. Als tijdens de camerainspectie blijkt dat het riool niet in orde is, dan valt dit bezoek buiten onze garantie. U betaalt voor dit bezoek dan de normale kosten (incl. de camerainspectie). Uiteraard denken we graag mee in het oplossen van eventueel aangetroffen problemen.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Als u ontevreden bent dan willen we graag met u in contact komen. U kunt telefonisch of via e-mail uw klacht kenbaar maken.

Wat zijn de kosten voor het ontstoppen?

Meestal is een verstopping binnen 30 minuten verholpen. Dat is afhankelijk van hoe hardnekkig de verstopping is, en hoe onze monteurs deze kunnen bereiken. Mocht het toch langer duren dan 30 minuten, dan wordt de extra tijd per 15 minuten verrekend. Onze tarieven vindt u hier; micheldoorn.nl/tarieven

Een spoedmelding kan uitsluitend telefonisch gedaan worden.

Om uw spoedmelding zo snel mogelijk op te pakken vragen wij u direct telefonisch contact op te nemen. Wij zijn 24/7 bereikbaar en inzetbaar.

Fill 1 Copy 2 Bel: 0228 72 24 03

Vanaf prijs

Standaard tarief €125,00
Spoed toeslag van kracht Ja

Een paar tips:

Icon Close Copy 2 Zorg voor een parkeerplaats Icon Close Copy 2 Zorg dat er voldoende ruimte is Icon Close Copy 2 Maak alle kastjes alvast leeg Icon Close Copy 2 Leg een paar handoeken klaar
Icon Close Copy Icon Close Copy Icon Close Copy
Verstopping melden
Omschrijf het probleem
Contactgegevens
Icon Close

Stap 1 van 3

Hidden
Wat is uw postcode?